خبرگزاری کار ایران

جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۶۰۲

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه‌های معلولین بصورت تک‌نوازی و گروهی در سبک‌های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسدلله حیدری (مدیرکل بهزیستی استان البرز) ظهر امروز یکشنبه نهم خردادماه در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: بهزیستی البرز جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت را با همکاری انجمن حمایت از معلولین هنرمند آهوان بصورت مجازی برگزار می‌کند. 

حیدری اظهار کرد: جشنواره‌هایی همانند موسیقی افراد دارای معلولیت ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، فراهم نمودن بستر مناسب جهت نشان دادن توانمندی این افراد در حوزه‌های مختلف به آحاد جامعه است. 

این مقام مسؤول افزود: ۲ سال پیش جشنواره موسیقی را ویژه افراد دارای معلولیت استان البرز برگزار کردیم که حدود هفتاد نفر به هنرنمایی پرداختند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و شور، اشتیاق و هیجان این عزیزان ما را برآن داشت تا امسال نیز این جشنواره را اینبار بصورت ملی برگزار نمائیم تا همه افراد دارای معلولیت در کشور از آن بهره‌مند گردند. 

وی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه‌های معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک‌های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود. 

مدیر کل بهزیستی افزود: مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۰ خرداد ماه الی ۱۰ تیرماه می‌باشد و زمان معرفی برگزیدگان ۲۵ تیرماه همزمان با هفته بهزیستی سال جاری است. 

وی درخصوص نحوه ارسال آثار یادآور شد: شرکت کنندگان عزیز از سراسر کشور میتوانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۵۲۸۰۸۳۱۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و در این مسابقه شرکت فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز