خبرگزاری کار ایران

FATF را با این کتاب بهتر بشناسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۵۷

کتاب «گروه ویژه اقدام مالی (FATF) را بهتر بشناسیم» نوشته محمدمهدی سیدناصری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «گروه ویژه اقدام مالی (FATF) را بهتر بشناسیم» نوشته محمدمهدی سیدناصری از سوی موسسه نشر و تحقیقات ذکر منتشر شد.

این کتاب از جمله مجموعه حقوق بین‌الملل به زبان ساده است که پس از تعاریف، به دو فصل «چگونگی مبارزه با تامین مالی تروریسم در حقوق بین‌الملل» و «چگونگی مبارزه با تامین مالی تروریسم در حقوق ایران» می‌پردازد.

گروه ویژه اقدام مالی یا همان اِف‌اِی‌تی‌اِف، یک سازمان بین دولتی است که در سال ۱۹۸۹ میلادی با ابتکار گروه جی ۷ و با نگرش به سیاست‌های توسعه برای مبارزه با پولشویی بنیان گذاشته شد.

این سازمان در سال ۲۰۰۱ میلادی به کارزار مبارزه با تامین مالی تروریسم پیوست. دبیرخانه آن نیز در مقر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در پاریس قرار دارد.

این کتاب، تلاش دارد تا با نگاهی متناسب با بررسی تطبیقی مبارزه با تامین مالی تروریسم در حقوق ایران و حقوق بین‌الملل، به این پرسش پاسخ دهد که عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه ویژه اقدام مالی چه پیامدهای منفی و مثبتی را برای آن می‌تواند در پی داشته باشد.

«گروه ویژه اقدام مالی (FATF) را بهتر بشناسیم» در ۱۹۲ صفحه و با قیمت ۴۲ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز