خبرگزاری کار ایران

دوره‌های آموزشی صنایع‌ دستی ویژه عشایر البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۶۶

به گفته مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز به زودی تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ویژه عشایر با اداره امور عشایر استان منعقد می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ فریدون محمدی (مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز) گفت: به زودی تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ویژه عشایر با اداره امور عشایر استان منعقد می‌شود.

فریدون محمدی با اعلام این خبر، بیان کرد: در نشستی با حضور ملیحه نظام‌آبادی معاونت اداره امور عشایر البرز زمینه‌های تبادل و افزایش همکاری‌های دوجانبه بررسی شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز عنوان کرد: آموزش صنایع‌دستی توسط مربیان مورد تأیید اداره‌کل به عشایر استان و ارائه گواهی مهارت از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

او در ادامه افزود: همچنین در این نشست در مورد برگزاری رویدادها و جشنواره‌های مختلف ویژه عشایر استان و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف رونق اقتصادی و آشنایی عموم با آداب و رسوم و محصولات تولیدی این قشر زحمت‌کش توافقاتی حاصل شد.

محمدی گفت: بر این اساس مقرر شد به زودی تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص میان طرفین منعقد و مراحل اجرایی و ساز و کار امور مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز