خبرگزاری کار ایران

رالی تفریحی‌ خانوادگی تهران جام «سامیار مظاهری» برگزار شد/ به همت وزارت میراث‌ فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۵۷

رالی تفریحی خانوادگی به یاد زنده یاد سامیار مظاهری، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

به‌ گزارش ایلنا، رالی تفریحی خانوادگی به یاد زنده یاد سامیار مظاهری، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

 این رالی روز جمعه هفتم خرداد‌ماه با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در شهر تهران برگزار شد. 

حسین اربابی (مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) در مورد برگزاری این رالی بیان کرد: در این رویداد بیش از یکصد دستگاه خودرو با حضور در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران، حرکت خود را آغاز و پس از طی مسیر در سطح شهر، به مجموعه ورزشی آزادی بازگشته و به رقابت خود پایان دادند.

رالی‌های ورزشی گردشگری، همواره با استقبال شایان توجهی از سوی عموم مردم روبرو می‌شود که حضور پرشور علاقه‌مندان در رالی تفریحی‌-خانوادگی تهران، مبین این نکته است. با توجه به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات رالی خانوادگی، شرکت‌کنندگان با آرامش خاطر در این مسابقات حاضر می‌شوند و رقابتی سالم را در کنار خانواده تجربه می‌کنند. 

شرکت در مسابقات رالی خانوادگی و لزوم رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی طی مسابقه، منجر به توسعه و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی می‌شود. این امر علاوه بر کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری، موجب افزایش شور و نشاط در جامعه و تقویت و تحکیم بنیاد خانواده می‌شود. با توجه به اهمیت توسعه حرفه‌ای اتومبیلرانی در سطح ملی و بین‌المللی، امسال مسابقات رالی اتومبیلرانی قهرمانی کشور در کلاس‌های همگانی و حرفه‌ای طبق تقویم ورزشی برگزار خواهد شد. 

مراسم معرفی منتخبین و اهدای جوایز نفرات برتر روز یکشنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز