خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران از سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۱۷۳

پیروز حناچی شهردار تهران همزمان با نخستین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور در پردیس سینمایی چارسو از این رویداد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز چهارشنبه ۵ خرداد مهمان پردیس چارسو، محل برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد و از نزدیک در جریان برگزاری این رویداد سینمایی قرار گرفت.

محمدمهدی عسگرپور دبیر سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امیر اسفندیاری معاون دبیر و شادمهر راستین مدیر باشگاه هواداران جشنواره در این بازدید حضور داشتند.

حناچی که در نخستین روز جشنواره سی‌وهشتم به پردیس چارسو آمد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این جشنواره، از نمایشگاه پوسترهای دهه ۶۰ و ۷۰ سینمای ایران و پوسترهای کوبایی که در طبقه هفتم پردیس چارسو در حال برگزاری است دیدن کرد.

در جریان این بازدید امیر اسفندیاری به ارائه توضیحاتی درباره این نمایشگاه و پوسترهای به نمایش درآمده در آن پرداخت.

در این بازدید محمدمهدی عسگرپور به همراه پیروز حناچی و امیر اسفندیاری از پوستر این نمایشگاه رونمایی کردند.

گفتگو و تبادل نظر با محمدمهدی عسگرپور دبیر این رویداد سینمایی پایان‌بخش بازدید پیروز حناچی از جشنواره سی‌وهشتم بود.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز