خبرگزاری کار ایران

نگاهی به دو جریان فکری «انقلابی و غیر انقلابی» درون نظام جمهوری اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۹۸

کتاب «انقلابی و غیر انقلابی» با نگاهی به دو جریان فکری درون نظام جمهوری اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «انقلابی و غیر انقلابی» (نگاهی به دو جریان فکری درون نظام جمهوری اسلامی) نوشته مشترک حسن حسن‌زاده و خلیل کبیریان‌دهکردی از سوی نشر بیست و هفت بعثت روانه بازار کتاب شد.

«اصول و مبانی فکری انقلاب»، «آغاز اختلاف؛ انقلابی یا غیرانقلابی»، «نظام؛ انقلابی یا غیرانقلابی»، «نقش و جایگاه مردم» و «اقتصاد، فرهنگ، علم و امنیت» عناوین فصول پنج‌گانه این کتاب هستند.

در بخشی از مقدمه کتاب چنین می‌خوانیم:

«درباره انقلاب اسلامی و و ارزش‌های آن -اصول، مبانی و به ویژه مانایی انقلاب اسلامی- سخن بسیار گفته شده است و به درستی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سخن انقلاب، سخن حق است و کلمه حق، ماندگار است. در بیانات معظم‌له در باب انقلاب اسلامی، بارها به ماندگاری، زنده بودن، پویایی و جریان‌سازی انقلاب اسلامی اشاره شده و در همین راستا ایشان تاکیدات فراوان بر حفظ روحیه انقلابی، تفکر انقلابی، عمل و اقدام انقلابی داشته‌اند. این تاکیدات، بیانگر وجود جریانی فکری در جامعه و مسئولان است که برخلاف منظومه فکری امام و رهبری، انقلاب را پدیده‌ای مقطعی دانسته و دوران آن را پایان یافته تلقی می‌کنند و سعی دارند به همگان القا کنند که انقلاب محدود به همان دوران مبارزه و پیروزی بوده و پس از آن باید صرفا نظام حکومتیِ حاضر، اصل، مبنا و محور در پیشبرد امور واقع شود و انقلاب اسلامی را باید به تاریخ سپرد...»

کتاب «انقلابی و غیر انقلابی» در ۱۸۴ صفحه و با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز