خبرگزاری کار ایران

فروش بلیت «آمده بودیم اینجا بمیریم» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۵۲۴

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» فروش بلیت نمایش در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» به نویسندگی و کارگردانی مریم منصوری سوم خرداد همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در تماشاخانه سرو افتتاح می‌شود. ساعت اجرای شروع نمایش ۱۹:۳۰ خواهد بود که پیش از آن افتتاحیه هم انجام می‌شود.

نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» برگزیده سوم نمایشنامه‌نویسی و تقدیر بازیگری مرد در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را داراست.

مریم منصوری نویسنده و کارگردان نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» این نمایش را با یاد و احترام به محمد جهان‌آرا، به خرمشهر تقدیم کرد که چشم‌های کارون بر او خیره بود.

بازیگران و عوامل نمایش «آمده بودیم اینجا بمیریم» عبارتند از:

بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) دریا یاسری، ندا گلرنگی، محسن پوشایی، نازنین نادرپور، پرهام روئین، پری ناز لطف الهی

طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: علیرضا میرانجم، طراح گریم: پریسا کیومرثی، طراح لباس: مریم منصوری، طراح پوستر: میثم خاوری، روابط عمومی: ناصر ارباب، دستیاران کارگردان: روهان نیکخواه، محمدرضا عباسی.

در خلاصه نمایش آمده است: «پشت در اوین برف می‌اومد، درشت و تند! … انگار تیکه‌های پنبه که رو عبام می‌نشست… سوز سردی با دونه‌های برف به پوست صورتم می‌خورد و توم گُر گرفته بود… انگار یه چی، تو خرمشهر جا مونده بود و امیر هم یه تیکه داغ او بود…»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز