خبرگزاری کار ایران

منتخب سینمای وسترن و عباس بلوندی مهمانان این هفته شبکه نمایش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۸۰

منتخب سینمای وسترن در بخش موضوعی و هفتگی و آثاری که عباس بلوندی طراح صحنه و لباس آنها بوده در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

به گزارش ایلنا، شبکه نمایش در هفته پیش رو در بخش موضوعی و هفتگی به سراغ سینمای وسترن رفته است و همچنین در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) نیز فیلم‌های عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را پخش خواهد کرد. 

ساعت ۱۳: 

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱ تا جمعه ۷ خرداد با عناوین: «کاغذهای رنگی»، «جایی برای اشتباه نیست»، «کلاه سبزها»، «چهارگاه»، «یک خواب راحت»، «خاطره بازی» و تله فیلم «اشیاء از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» هستند. 

ساعت ۱۹: 

شبکه نمایش در بخش موضوعی هفتگی خود، به سراغ یکی از ژانرهای محبوب سینما، سینمای وسترن رفته است و منتخبی از بهترین فیلم‌های وسترن تاریخ سینما را پخش خواهد کرد که این عناوین از شنبه تا جمعه «جویندگان»، «جانگوی آزاد شده»، «چه کسی لیبرتی والانس را کشت»، «قطار ۳:۱۰ به یوما»، «روزی روزگاری در غرب»، «خوب، بد، زشت» و «هفت دلاور» خواهند بود. 

ساعت ۲۱: 

در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش مرور آثار عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را در برنامه دارد. فیلم‌های منتخب این هنرمند به ترتیب پخش، شامل این عناوین خواهد بود: «فرزند خاک»، «همبازی»، «پرواز خاموش»، «ملکه»، «شب بخیر فرمانده»، «سرو زیر آب» و «شب واقعه». 

ساعت ۲۳: 

فیلم‌های جذاب این شبکه در هفته پیش رو «تانک‌ها»، «بانوی نقاش»، «مرد پنهان»، «موفق باشی»، «مهمانپذیر»، فیلم خاطره‌انگیز «لئون» (با بازی دیدنی ژان رنو و ناتالی پورتمن) و «بازی تقلید» هستند. 

ساعت ۱ بامداد: 

فیلم‌های کلاسیک هفته اول خرداد شبکه نمایش به ترتیب روز پخش «مردی که به زانو در آمد»، «شاهین مالت» (از بازی‌های درخشان همفری بوگارت)، «ساحل زیبای کوچک»، «وصیت‌نامه دکتر مابوزه»، «رد گربه»، «بازگشت به ویچ مانتین» و «سقوط امپراطوری روم» خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز