خبرگزاری کار ایران

قول مساعد معاون میراث‌فرهنگی کشور برای احیای مجموعه رادیویی ارگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۹۲

معاون میراث فرهنگی کشور در بازدید از پردیس ارگ معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، قول مساعد داد تا این مجموعه را در جهت احیای ساختمان‌های ارگ و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو یاری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محمدحسن طالبیان، معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هیأت همراه از پردیس ارگ معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند که بهانه این دیدار بررسی امکانات برای تأسیس موزه صدا و سیما بود. 

وی ضمن بازدیدی از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش با هنرمندان و فرآیند تولید نمایش رادیویی آشنا شد. 

در ادامه این بازدید، معاون میراث‌فرهنگی کشور، ارگ رادیو را از قدیمی‌ترین بناهای موجود رسانه ملی و میراث‌فرهنگی ملی دانست و قول مساعد داد در جهت احیای مجموعه ساختمان‌های ارگ و ساختمان‌های اداره کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری‌های لازم را انجام دهد. 

محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش نیز بر اهمیت و لزوم حفظ مجموعه هنرهای نمایشی رادیو به عنوان یکی از میراث مهم فرهنگی و ملی از نظر سرمایه انسانی و میراث ساختمانی، تأکید و ابراز امیدواری کرد که با رایزنی‌ها و عقد تفاهم‌نامه فی‌مابین، مجموعه تاریخی ارگ و ساختمان‌های مربوط به اداره کل هنرهای نمایشی رادیو حفظ شده و ارتقا یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز