خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۰۳

تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی و دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان در مراسمی به امضای دکتر بطحائی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و نامور مطلق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان رسید.

به گزارش ایلنا، جلسه‌ی عقد تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و معاونـت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی (سازمان سما) در روز سه‌شنبه مورخ 28/02/1400 در محل فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران با حضور بهمن نامور مطلق ریاست فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، سیدمحمد بطحایی معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی، مهدوی‌نور سرپرست امور توسعه‌ی آموزش‌های فنی حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی و ابوالفضل داودی رکن‌آبادی معاون علمی و هنری واحد دانشگاهی استاد فرشچیان برگزار شد.

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و مهارتی در قالب تاسیس و راه‌اندازی دانشکده‌ی مهارت و کارآفرینی و مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ایرانی و صنایع خلاق منعقد شده است.

بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی طرفین و توسعه همکاری‌ها به منظور مهارت‌افزایی مرتبط با موضوع دانشکده مهارت و کارآفرینی و مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ایرانی و صنایع خلاق از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

تشکیل کارگروه و تنظیم برنامه‌ی عملیاتی برای اجرایی کردن مفاد این تفاهم‌نامه از جمله تاکیدات طرفین در این نشست بود. توسعه و گسترش مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ ایرانی، برگزاری رویدادهای مهارتی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، طراحی دوره‌های تخصصی آموزشی متناسب با سیاست‌های توسعه مهارت‌آموزی و اصل شایسته‌محوری، برگزاری رخدادهای علمی، پژوهشی و مهارتی مشترک و.... از جمله مفاد این تفاهم نامه بود.

در پایان این نشست، طرفین با حضور در تالار آیینه فرهنگستان هنر، تفاهم‌نامه مذکور را که متشکل از 7 ماده بود امضا کردند تا مفاد مطروحه‌ی آن قابلیت اجرایی پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز