خبرگزاری کار ایران

بررسی شاخصه‌های دولت اسلامی در برنامه «مصباح»

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۷۵

تهیه‌کننده برنامه مصباح از تولید ویژه برنامه انتخاباتی با هدف تبیین معارف اسلام در حوزه حکمرانی دینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، شبکه قرآن و معارف سیما برنامهبا تولید ویژه برنامه انتخاباتی «مصباح» به استقبال سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌رود. 

مهدی صفری با اعلام این خبر گفت: ما پیش از این در برنامه مصباح به رصد و دیده بانی فعالیتهای معارفی و قرآنی کشور می‌پرداختیم و در نظر داریم با ورود به فضای انتخابات ریاست جمهوری به تببین و اهمیت این موضوع بپردازیم. 

وی چشم‌انداز این برنامه را تبیین منظومه معرفتی اسلام در موضوعات مهمی همچون اقتصاد، سیاست، مدیریت با رویکرد امیدآفرینی در جامعه و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات اعلام کرد. 

تهیه کننده برنامه مصباح افزود: خبرخوانی و رصد اخبار قرآنی و اخبار روز مرتبط با انتخابات بخشی از سری جدید برنامه مصباح است و در ادامه هر برنامه با حضور کارشناسان خبره به موضوعات مهمی که پیشتر عنوان شد از دیدگاه اسلام خواهیم پرداخت تا بتوانیم بازتعریفی از این موضوعات بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی به مردم ارائه دهیم. 

برنامه «مصباح» کاری از گروه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیماست که روزهای زوج ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز