خبرگزاری کار ایران

آخرین اثر پائولو کوئیلو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۲۷

کتاب «کماندار» آخرین اثر پائولو کوئیلو است که در سال 2020 منتشر شد و کریستف نیمان آن را تصویرسازی کرده است. این کتاب با عنوان «کمانِ کماندار زندگی است» با ترجمه مسیحا وثیق از سوی نشر شورآفرین منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، پائولو کوئیلو داستان‌نویسی است که زبانی جهانی دارد و کتاب‌هایش زندگی میلیون‌ها نفر را غنا بخشیده است. او در آخرین کتابش، «کماندار» نشان می‌دهد که زندگانی بدون برقراری ارتباط میان روح و عمل تحقق نمی‌یابد و زندگی‌ای که با ترسِ از طردشدگی و شکست محدود شده باشد بی‌ارزش است. درعوض باید ریسک کرد، شجاعت به خرج داد و سفر غیرمنتظره‌ای را که سرنوشت سر راهمان می‌گذارد پذیرفت. پائولو کوئیلو به واسطه‌ درایت، سخاوت، سادگی و لطفی که او را در جهان به نویسنده‌ای کتاب‌های پرفروش بدل کرده است، چارچوبی برای یک زندگی پربار و غنی فراهم می‌کند که همان: سخت‌کوشی، اشتیاق، انگیزه، اندیشمندی، میل به پذیرفتن شکست و تمایل به ایجاد تغییر است.

کتاب «کمان‌دار» در ابتدا به صورت کتابی الکترونیکی با عنوان پرتغالی «آیین کمان‌گیری» در سال 2003 منتشر شد و نسخه کاغذی آن هم در سال 2020. این کتاب راهنما و آموزنده‌ کوچک با چاپی موردپسند مورد استقبال مخاطبان میلیونی کوئیلو قرار گرفت.

«کماندار» داستان تتسویا است؛ مردی که زمانی به‌خاطر استعداد حیرت‌آورش در کار با تیر و کمان مشهور بوده، اما دیگر در اجتماع حضور ندارد و منزوی شده است، پسربچه‌ای در جست‌وجویش است که سرانجام او را می‌یابد. پسربچه سوالات زیادی در ذهن دارد و تتسویا با نشان‌دادن مسیری که برای یادگیری تیر و کمان طی کرده و اصول زندگیِ معنادار به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز