خبرگزاری کار ایران

«پسرم رسول» در کرمان آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۴۱

فیلم تلویزیونی «پسرم رسول» به تهیه‌کنندگی نازنین پیرکاری و کارگردانی نبی قلی زاده در شهر اندوهجرد استان کرمان کلید زده شد.

به گزارش ایلنا، «پسرم رسول» برای پخش از شبکه پنج سیما تولید می‌شود و ایلیا آغاسی بازیگر نوجوان کرمانی نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. 

خسرو احمدی، محمد ربانی پور، وحید نفر، اندیشه یدی، احسان رضوانی، مونا فارسی، آرزو جعفری، اقلیما منصوری، فرشیده گلزاده، مریم اکبری و برخی از بازیگران بومی کرمان در این تله فیلم نقش آفرینی می‌کنند. 

در خلاصه داستان این فیلم که به جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز ارسال خواهد شد، آمده است: «حال پدر نامساعد است. رسول می‌داند عمر پدر به این دنیا نیست. اوهر طور شده باید برای امری مهم خود را به حاج قاسم برساند اما در میانه راه، رازی بزرگ برای او برملا می‌شود.» 

نازنین پیرکاری بازیگر و مجری تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. او پیش از این مجموعه مستندهایی چون «یک چکه ماه» را تهیه کرده و در ماه‌های اخیر نیز اجرای برنامه «سلام صبح بخیر» را برعهده داشته است. 

نبی قلی زاده کارگردان این اثر نیز تاکنون چند مستند، فیلم سینمایی و تلویزیونی ساخته که از آن جمله فیلم سینمایی «آکو» حضور در ۱۸ جشنواره بین المللی را تجربه کرده و جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری را به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز