خبرگزاری کار ایران

در نشست با بخش خصوصی گردشگری روسیه مطرح شد؛

روسیه مشتاق شناخت گردشگری ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۲۴

لیلا اژدری (مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی) در نشست مشترک با مسئولان بخش خصوصی گردشگری کشور روسیه گفت: طبق گفته مدیران بخش خصوصی روسیه، گردشگران این کشور بسیار مشتاق سفر به مقاصد ناشناخته از جمله ایران هستند و لازم است در این خصوص اطلاع‌رسانی خوبی در بازار روسیه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، لیلا اژدری (مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی) با هدف اعلام نتایج نشست مشترک با مسئولان و مدیران بخش خصوصی صنعت گردشگری روسیه که به میزبانی شرکت هواپیمایی ماهان در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شده بود، گفت: در حال حاضر آماده‌سازی برنامه اجرایی لغو روادید میان ایران و روسیه، ورود به برنامه عملیاتی این موضوع و تاثیر آن بر توسعه روابط گردشگری دو کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه طبق نظر بخش خصوصی و متولیان اصلی حوزه گردشگری روسیه، محورهای شاخص علاقه‌مندی مردم این کشور گرایش به فرهنگ، آداب و رسوم، اکوتوریسم و گردشگری ماجراجویانه است؛ افزود: با توجه به اینکه زمینه پاسخگویی به علاقمندی مذکور به شکل گسترده و بسیار متنوع در ایران امکانپذیر است؛ از این رو کشورمان می‌تواند مقصدی جذاب برای گردشگران روس به شمار آید.

اژدری ادامه داد: طبق ارزیابی متولیان گردشگری روسیه، بازخورد سفر گردشگران روس که به ایران سفر داشته اند؛ بسیار مثبت بوده است و انعکاس آن به ویژه در شبکه‌های اجتماعی سبب اشتیاق و علاقه‌مندی بسیار شده است.

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری همچنین انگیزه وگرایش روس‌ها را به سوی مقاصد گردشگری جدید خواند؛ از این رو ایران می‌تواند مقصدی ایمن، جذاب و پاسخگوی سلایق مختلف در این حوزه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز