خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر میراث فرهنگی، برای درگذشت اکبر ترکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۱۷

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت زنده یاد اکبر ترکان دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت زنده یاد اکبر ترکان دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت علی‌اصغر مونسان آمده است:

«خبر درگذشت زنده‌یاد مهندس اکبر ترکان از چهره‌های شاخص و شریف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تالم و تاثر فراوان شد.

مرحوم ترکان انسانی وارسته و فرهیخته و مدیری کارآمد و موثر در عرصه فعالیت‌های توسعه‌ای، عمرانی و سازندگی کشور بود و بنده سال‌ها افتخار آشنایی با خانواده مکرم و همکاری نزدیک با ایشان و به‌ویژه برادر ارجمندشان مرحوم مهندس منصور ترکان را داشتم.

مرحوم ترکان طی سال‌ها همت و تلاش صادقانه، منشأ خدماتی ارزنده بود و سوابق درخشان ایشان در دولت‌های ادوار مختلف و در مسئولیت‌های متعددی همچون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح، وزیر راه و ترابری، معاونت وزارت نفت، مشاور عالی رئیس‌جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری‌صنعتی و ویژه اقتصادی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

اینجانب درگذشت زنده‌یاد مهندس اکبر ترکان را به خاندان آن مرحوم و دولتمردان خدوم تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و هم نشینی با برادران شهیدشان در سرای باقی مسالت دارم. روحشان شاد و یادشان همراه گرامی.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز