خبرگزاری کار ایران

وبینار بین‌المللی «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۰۷

وبینار بین‌المللی «اخلاقی زیستن از منظر عرفای اسلام و مسیحیت» به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، دانشگاه عرفان کاتولیک آبیلا، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیگر نهاد‌های فرهنگی‌ای هستند که در این وبینار مشارکت خواهند داشت.

در این برنامه حسن بلخاری قهی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی تسخیری، رییس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حامد ناجی اصفهانی، استاد دانشگاه اصفهان و سیدعلی اصغر میرباقری فرد، رییس انجمن ترویج زبان و ادب فارسی از ایران سخنرانی خواهند کرد.

در بخشی دیگری از این وبینار، خاویر سانچوفرمین، رییس دانشگاه عرفان آویلا، جرزی ناووجسکی، دبیر دانشگاه عرفان آویلا و رومولو کوارتاس، معاون مدیر دانشگاه عرفان آویلا نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این برنامه سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت: ۱۲:۰۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک زیر در این رویداد علمی شرکت داشته باشند؛

https://www.skyroom.online/ch/raahbargroup91/erfan

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز