خبرگزاری کار ایران

عصر شعر «لاله‌های دشت برچی» به یاد دخترانِ کابل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۱۱

محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عصر شعر «لاله‌های دشت برچی» را به مناسبت گرامی‌داشت یاد شهدای دانش‌آموز مکتب سیدالشهدای کابل، به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، به دنبال حادثه تلخ تروریستی اخیر در افغانستان که به شهادت تعداد بسیاری از دانش‌آموزان دختر مکتب سیدالشهدای کابل منجر شد، شاعرانی از ایران و افغانستان و پاکستان همزمان با هفتمین روز شهادت این دانش‌آموزان، در عصر شعر مجازی «لاله‌های دشت برچی» در سوگ لاله‌های پرپر مکتب سیدالشهدا گرد هم می‌آیند.

در این عصر شعر که از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت به صورت مجازی برگزار می‌شود، ضمن شعرخوانی شاعران حاضر، تعدادی از اعضای کودک و نوجوان عضو کتابخانه‌های عمومی نیز در سوگ خواهران شهیدشان به شعر خوانی خواهند پرداخت.

گفتنی است شاعرانی چون سیدسکندر حسینی، محمدکاظم کاظمی، زینب بیات، سیدراحل موسوی، سیدرضا محمدی، ابوطالب مظفری، سیدحکیم بینش، سیدضیا قاسمی، احمد شهریار، علی ذوالقدر، محمدمهدی عبداللهی، مریم زندی (کودک و نوجوان-ایران)، سورنا جوکار (کودک و نوجوان-ایران)، همچنین جمعی از دبیران محافل ادبی نهاد شامل حمید حمزه‌نژاد، حمید حسینیان، منوچهر پروینی، عاطفه جوشقانیان، مسعود طاهری و شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از هنرمندان شاخص افغانستانی در رشته‌های خطاطی و نقاشی از حاضران در این عصر شعر مجازی خواهند بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این عصر شعر مجازی می‌توانند از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت از طریق صفحه اسکای روم به آدرس skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز