خبرگزاری کار ایران

معرفی ۱۳۱ ایده برای بروز خلاقیت، رهایی از روزمرگی و لذت بردن از زندگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۷۰

«هنر نگریستن» شامل ۱۳۱ ایده برای بروز خلاقیت، رهایی از روزمرگی و لذت بردن از زندگی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «هنر نگریستن» نوشته «راب واکر» که شامل ۱۳۱ ایده برای بروز خلاقیت، رهایی از روزمرگی و لذت بردن از زندگی است با ترجمه «ارغوان به‌جو» از سوی نشر نخستین روانه بازار کتاب شد.

در قسمت‌هایی از بخش ابتدایی کتاب که در پنج فصل منتشر شده است، چنین می‌خوانیم:

«این کتاب، از جمله کتاب‌هایی است که کمک می‌کند کمی بیشتر به محیط اطراف توجه داشته باشیم. از مسائل و چیزهایی که هر روز در مسیرمان می‌بینیم و به سادگی از کنارشان می‌گذریم، غافل نشویم و شناخت بهتری نسبت به خود و اطراف‌مان پیدا کنیم.

همچنین، کتاب مناسب شهرنشین‌هایی است که در و دیوارهای ملال‌آور شهر خسته‌شان کرده و به دنبال ایده‌های جالب و ناب هستند تا از یکنواختی رها شده و با گردش در شهر، چیزهای جالبی برای کشف و یادگیری پیدا کنند.»

این کتاب در تمرین‌هایی ساده و کوتاه، هنر توجه کردن، دقت در رفتار، یادگیری گوش دادن، کنجکاوی و هر چیزی که حسی تازه را درون فرد ایجاد کند، به خواننده می‌آموزد.

«هنر نگریستن» در ۲۰۴ صفحه و با قیمت ۴۸ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتب روانشناسی کاربردی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز