خبرگزاری کار ایران

این نامه برسد به دست خانم رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۳۴

کتاب «برسد به دست خانم رئیس‌جمهور» که زیر عنوان‌اش نامه‌ای سرگشاده به بانوان سردمدار جهان است به فارسی ترجمه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «برسد به دست خانم رئیس‌جمهور» با عنوان فرعی «نامه‌ای سرگشاده به بانوان سردمدار جهان» با ترجمه «محمدمهدی سیدناصری» از سوی موسسه نشر و تحقیقات ذکر منتشر شد.

«جنیفر ام پالمیری» نویسنده این کتاب، یک مشاور سیاسی امریکایی است که به مدت دو سال در دوره ریاست جمهوری اوباما مدیر ارتباطات کاخ سفید بوده و مدیریت ارتباطات کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون را هم برای ریاست‌جمهوری به عهده داشته است.

در پشت جلد این کتاب چنین می‌خوانیم:

«بسیاری از مردم در امریکا و جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی بر این باور بودند که دیگر نوبت ریاست جمهوری یک زن فرا رسیده و اگر خانم هیلاری کلینتون روز هشتم نوامبر دونالد ترامپ را شکست می‌داد، اولین رئیس‌جمهور زن در تاریخ ایالات متحده امریکا می‌شد. زنی که پیش‌تر بانوی اول و سناتور و وزیر خارجه هم بوده و می‌شود گفت همه عمر کاری‌اش را در قلب سیاست ایالات متحده امریکا گذرانده است.

با وجود اینکه این همه سال خانم کلینتون زیر ذره‌بین و جلوی دوربین رسانه‌ها بوده، کم‌تر کسی در امریکا می‌تواند مدعی باشد که هیلاری کلینتون «حقیقی» را می‌شناسد.»

کتاب «برسد به دست خانم رئیس‌جمهور» در ۱۸۰ صفحه و با قیمت ۳۹ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز