خبرگزاری کار ایران

فیلم «کولبرف» با بازی زنده‌یاد علی انصاریان آماده نمایش شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۴۸

مراحل فنی فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی به پایان رسید و آماده‌ی نمایش شد.

به گزارش ایلنا، مراحل فنی فیلم «کولبرف» به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی به پایان رسید و این فیلم آماده‌ی نمایش و پخش بین‌الملل شد. 

محمدعلی ناظم‌زاده ساخت موسیقی، فربد جلالی اصلاح نور و رنگ و بیتا اخلاقی جلوه‌های بصری فیلم را به عهده داشته و به تازگی به پایان رسانده‌اند. 

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این سابقه ساخت پنج فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی مانند علی‌البدل و پایتخت پنج را در کارنامه‌ی خود دارد. منصوری برای فیلم کوتاه «سربست» عقاب طلایی جشنواره سینماتوگراف آسیا و سه جایزه کارگردانی، فیلمبرداری، طراحی صحنه و گریم را ازجشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل برزیل دریافت کرده است. 

با اتمام مراحل فنی، سولماز اعتماد پخش بین‌الملل فیلم را آغاز کرده است. 

بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان. 

میلاد منصوری (نویسنده و کارگردان)، سید روح‌الله حسینی لرگانی (تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار)، مهدی رضایی (مدیر فیلمبرداری)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، عماد خدابخش (تدوینگر)، حسین قورچیان (صداگذار)، فرهاد عسگری (طراح صحنه)، مریم میرباقری (طراح لباس)، محمدرضا میرباقری (طراح گریم)، محمدعلی ناظم‌زاده (ساخت موسیقی)، فربد جلالی (اصلاح نور و رنگ)، امیرحسین خنجری (طراح بدلکاری)، ایمان کریمیان (جلوه‌های ویژه‌ی میدانی)، بیتا اخلاقی (جلوه‌های بصری)، میثم بیدقی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، رویا بابابیگی (منشی صحنه)، هادی قنبری (مدیر تولید)، کیمیا پوراحمد (عکاس)، چیا بابامیری (مشاور لهجه)، سینا افشار طراح گرافیک)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) عوامل این فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز