خبرگزاری کار ایران

آغاز روند داوری پویش کتاب‌خوانی نشاط نوروزی با کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۴۵

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‎‌ ریزی‎ های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز روند داوری پویش ملی کتاب‌خوانی نشاط نوروزی خبر داد و گفت: در این پویش 948 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری با اشاره به ارسال ۹۴۸ اثر از ۲۷ استان کشور گفت: استان‌های بوشهر با ۲۰۵، خوزستان با ۱۱۱، تهران با ۹۷، مازندران با۸۴، اصفهان با ۷۶ و خراسان جنوبی با ۷۱ اثر استان‌هایی بودند که بیشترین میزان مشارکت را در مقایسه با دیگر استان‌ها داشتند.

حیدری ادامه داد: همچنین از میان شهرهای شرکت‌کننده در این پویش شهرهای برازجان (استان بوشهر) با ۱۱۷ اثر، رامهرمز (استان خوزستان) با ۹۳ اثر، اسلامشهر ( استان تهران) با ۸۳ اثر بیشترین تعداد آثار ارسالی را به دبیرخانه این پویش داشتند.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ ریزی ‎های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روند داوری آثار نیز گفت: داوری این پویش از روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده است. آثار رسیده به دبیرخانه با شاخص‌هایی همچون ارتباط با موضوعات پویش،خلاقیت در ارائه، کیفیت ارائه،رعایت زمان‌بندی تعداد بازدیدکنندگان و چرخش در فضاهای مجازی (اصطلاحاً لایک، همرسانی و کامنت) و توجه به مسائل اجتماعی روز کشور داوری و بررسی خواهند شد.

وی ادامه داد:  به ۴۰ نفر از برگزیدگان این پویش در رده‌های مختلف سنی ۲ تا ۷ سال، ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دفتر مطالعات و برنامه ‌ریزی‎ های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از برگزاری دو پویش #با کتاب در خانه(ویژه آخرین نوروز قرن) و پویش #کتاب‌خوانی و نامه به نویسنده محبوب، در سال 1400 اقدام به برگزاری پویش ملی #نشاط نوروزی با کتاب کرد که هدف از برگزاری این دو برنامه ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در ایام خانه‌نشینی بیماری کووید ۱۹ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز