خبرگزاری کار ایران

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت حوادث اخیر افغانستان، فلسطین و عراق

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۲۴

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حوادث اخیر افغانستان، غزه و مسجدالاقصی و عراق را محکوم و از کشورهای مسلمان، جامعه جهانی، نهادهای بین‌المللی و عالمان دینی خواست تا به وظایف خویش بیش از پیش عمل نمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است: مصیبت بزرگ و غم‌انگیز انفجارهای پی در پی در مدرسه سیدالشهدا (ع) در ماه مبارک رمضان که به شهادت مظلومانه بیش از ۶۵ دختر دانش‌آموز روزه‌دار و مادران آنان و نیز مجروحیت بالغ بر۱۶۰ تن دیگر انجامید، همچنین شهادت مردم مظلوم غزه و مسجدالاقصی، مصیبت بزرگ و غم‌انگیزی برای هر انسان آزاده و با وجدان است.

این فاجعه جانکاه تلاشی مذبوحانه با هدف ناامن جلوه دادن کشور افغانستان و نیز نمونه ای از جمود، حماقت و توحش اندیشه صهیونیسم و گروه های تکفیری است که بی شک، عاملان آن با عاملان حمله به روزه‌داران اهل سنت در اطراف مسجدالاقصی و عاملان حمله به کنسولگری ایران در عراق به یک ریشه می‌رسند.

امروز بیش از گذشته همه مسلمانان به ویژه عالمان و بزرگان شیعه و اهل سنت وظیفه دارند تا چهره ای واقعی از اسلام اصیل را که همان تفسیر عقلانی، اخلاقی و ظلم ستیزانه است ارائه نمایند تا دنیا بداند این دین، دین مهربانی، برادری، اتحاد و در مقابل هرگونه تعصب، تندروی و خشونت است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان آزاده جهان، با محکوم کردن حوادث اخیر افغانستان، فلسطین و عراق و ابراز همدردی بویژه با خانواده محترم شهداء، ملت و دولت افغانستان و فلسطین، از کشورهای مسلمان، جامعه جهانی، نهادهای بین‌المللی و عالمان دینی می خواهد تا ضمن محکومیت این جنایات، این ملت های بی‌پناه و مظلوم را در این شرایط سخت تنها نگذارند و اجازه ندهند نقشه شومی را که بدخواهان برای منطقه ترسیم نموده‌اند اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز