خبرگزاری کار ایران

اکران دو فیلم‌تئاتر کانون به مناسبت عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۲۹

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت عید سعید فطر دو فیلم‌تئاتر از طرح «نمایش‌نما» را در پایگاه اینترنتی خود به صورت رایگان اکران می‌کند.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در تعطیلات دو روزه‌ی این عید فرخنده، دو فیلم‌تئاتر در قالب طرح «نمایش‌نما» را به صورت رایگان به نمایش می‌گذارد.

بر اساس این خبر، نمایش «تو مثل طوطی» به نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی امیرحسین انصافی و آرین ناصری‌مهر، در روز ۲۳ اردیبهشت اکران می‌شود.

همچنین نمایش «کچل کفترباز» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری در روز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، در پایگاه مرکز تئاتر کانون به نشانی th.kpf.ir اکران خواهد شد.

نمایش‌ «تو مثل طوطی» حکایت پدری است که روایت قصه طوطی و بازرگان را برای کودکی نیمه‌کاره رها کرده و حالا که زمان تولد دخترش فرا رسیده به انباری می‌رود تا هدیه‌ای که ساعتی پیش در آن‌جا پنهان کرده است را بردارد. آن هدیه یک طوطی داخل قفس است و در این موقعیت، بازرگان قصه از دل کتاب درآمده و پدر را داخل کتاب می‌برد تا او را از سرگردانی بیرون بیاورد و قصه‌اش را به‌پایان برساند تا این‌که...

داستان نمایش «کچل کفترباز» درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده است. این دو، با بازی و روایت، قصه آشنای «کچل کفترباز» را به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه بتواند شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

یادآوری می‌شود در طرح «نمایش‌نما» که از مرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است تاکنون بیش از ۷۰ عنوان فیلم‌تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌تدریج در یکی از سایت‌های فروش بلیت تئاتر بارگذاری می‌شود که دسترسی به آن از طریق نشانی اینترنتی th.kpf.ir نیز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز