خبرگزاری کار ایران

اسدالله یکتا به کرونا مبتلا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۵۳۴

اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینما عصر امروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان نیکان بستری شد.

به گزارش ایلنا، اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینما که روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نسبت به وضعیت کاری و فعالیت هنری خود در این سال‌ها گلایه کرده بود، عصر امروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان نیکان بستری شد.

براساس اظهارات یکی از نزدیکان اسدلله یکتا که در بیمارستان حضور دارد، وضعیت جسمانی یکتا مساعد نیست و تحت مراقبت ویژه قرار دارد و بیش از ۳۰ درصد از ریه این بازیگر درگیر ویروس کرونا شده است.

یکتا روز گذشته با گلایه از شرایط مالی و تقاضای حمایت سفارش تبلیغات نوشته بود: لطفا جهت تبلیغات پیغام دهید… این یعنی مرگِ پنجاه سال فعالیت هنری… این یعنی مسئولینی که نمیدانند غریب به دو سال است نمیدانیم از ویروس مردن بهتر است یا از بی پولی؟! این یعنی به یادگار بماند گلایه ام به شما…بله عزیزانم جهت تبلیغات به من اسدالله یکتا با پیش از پنجاه سال فعالیت هنری‌ام پیغام دهید… مردی هفتاد و چند ساله مورد اعتماد مردم ایران با یک دنیا اندوه آماده برای گفتن تبلیغاتی که نمیدانم به سود مردمم است یا ضرر آن‌ها!

یکتا متولد ۱۳۲۶ در تهران است و تاکنون در بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز