خبرگزاری کار ایران

تسلیت معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت عبدالوهاب شهیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۵۶

معاون امور هنری وزارت ارشاد و مدیرکل دفتر موسیقی طی انتشار پیام‌هایی جداگانه درگذشت عبدالوهاب شهیدی (خواننده و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی) را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت ارشاد) و محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) در پیام‌های جداگانه درگذشت عبدالوهاب شهیدی (خواننده و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی) را تسلیت گفتند. 

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتش نوشته است: 

«استاد عبدالوهاب شهیدی مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد و با دغدغه جانانه برای همه ابعاد اثر موسیقی که هر یک نقشی هماهنگ و همساز در اثر دارد، شخصیت هنری متمایزی یافت. استاد عبدالوهاب شهیدی خواننده و نوازنده توانمند و برجسته ایران است که با شناخت دقیق و عمیق از شعر، آواز و تصنیف می‌خواند. استاد شهیدی آثار و تصنیف‌های ماندگاری را برای موسیقی ایران و ایران به یادگار گذاشت و با آثارش و همراهی و همدلی با هنرمندان شاخص موسیقی در دهه‌های گذشته در تاریخ موسیقی و هنر این سرزمین را نقشی خوش زده است. 

درگذشت هنرمند گرانقدر و بی‌بدیل موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی را به خانواده بزرگوارش، هنرمندان و مردم دوستدار موسیقی تسلیت می‌گویم. نام و یادش همیشه به نیکی در فرهنگ و هنر ایران باقیست.» 

در متن پیام محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) نیز آمده است: 

«درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی، ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت کننده است. 

مرحوم شهیدی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پر تلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند. 

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده و نوازنده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز