خبرگزاری کار ایران

کتاب دوم سه‌گانه عطر بانام «خاتون مُعطر» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۴۰

کتاب خاتون مُعطر به قلم لیلا امانی در ۱۸۰ صفحه در دو نسخه‌ی الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نشر صاد، خاتون مُعطر کتاب دوم سه‌گانه‌ عطر به قلم لیلا امانی است که به‌مواجهه مسلمانان با تمدن‌ها و ادیان دیگر می‌پردازد. داستان این اثر در دربار امپراتوری چین جیان لونگ رخ می‌دهد. آفاق و برادرش گروگان‌های شورش مسلمانان علیه امپراتور هستند که تحت شرایط خاص در کنترل خواجه‌های دربار قرارگرفته‌اند. حضور آفاق و برادرش محمد در دربار، منجر به خلق حوادثی می‌شود که نشان می‌دهد مسلمانان هیچ‌گاه برای احقاق عدالت دست از تلاش و مبارزه نمی‌کشند.

سه‌گانه عطر موضوعاتی را روایت می‌کند که کمتر به آن توجه شده است. عطرهای زندگی، عطرهایی هستند که انسان را به‌سوی مسیری هدایت می‌کنند که او بتواند بهترین راه را برای ادامه زیستن انتخاب کند. دین اسلام نیز، دین عطر و بوی ناب حضرت محمد (ص) است که عطرش در تمام هستی پراکنده‌شده است. کتاب اول این مجموعه «راز گاروالا عطرساز» نام دارد که نشر صاد آن را سال گذشته در ۱۵۸ منتشر کرد.

نسخه‌ی الکترونیکی کتاب خاتون مُعطر را می‌توانید در طاقچه بخوانید و نسخه‌ی کاغذی آن نیز قابل سفارش در سایت نشر صاد به‌ نشانی Saadpub.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز