خبرگزاری کار ایران

دومین دوره «جایزه سرو» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۱۵

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دومین دوره جایزه سرو را در سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خبر داد: پس از برگزاری رویدادهای مستمر از جمله  هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و دوره اول جایزه سرو در سال گذشته و با توجه به ضرورت استمرار جریان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سراسر کشور تصمیم داریم که دومین دوره جایزه بزرگ سرو را نیز با حضور اهالی فرهیخته و توانمند تئاتر ایران برگزار کنیم.

وی افزود: در دوره نخست این جایزه، حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور بسیار دلگرم‌کننده بود و نشان از پویایی و تداوم تلاش‌های هنرمندان تئاتر ایران در زمینه تئاتر انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت داشت.

دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت همچنین گفت: در دوره دوم اهدای این جایزه در نظر داریم تا دامنه وسیع‌تری از اهالی تئاتر کشور را درگیر این رویداد فرهنگی کنیم و سعی داریم رویکرد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیشتر متوجه اقشار دیگر جامعه تئاتری همچون نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان تئاتر تلویزیونی باشد که امیدوارم با تلاش و همیاری هنرمندان و اهالی فرهیخته هنرهای نمایشی در اقصی نقاط ایران اسلامی شاهد برگزاری پرشکوه دومین دوره این رخداد فرهنگی و هنری باشیم.

حمید نیلی درپایان از انتشار فراخوان دومین جایزه بزرگ سرو به زودی و پس از ماه مبارک رمضان خبرداد که دراختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز