خبرگزاری کار ایران

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۳۹

دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان می‌گوید: طبق ارزیابی‌های انجام شده در شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد کرمان میزبان جشنواره باشد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان) در ابتدا در مورد استان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: موضوع استان محل برگزاری جشنواره در شورای سیاستگزاری مطرح شد، طبق ارزیابی‌های انجام شده در شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی، پیشنهاد شد که کرمان میزبان جشنواره باشد.

او افزود: این پیشنهاد با توجه به بررسی این شورا از عملکرد مناسب دوره‌های گذشته این جشنواره در کرمان و قابلیت‌های مهم فرهنگی و هنری این استان ارایه شد و فکر می‌کنیم که امسال هم کرمان می‌تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد. در مرحله بعد این پیشنهاد شورا به دفتر موسیقی و سپس معاونت هنری اعلام شد.

مرآتی ادامه داد: همزمان استاندار محترم کرمان نیز در دو هفته اخیر در معاونت امور هنری وزارت ارشاد حضور یافتند و در گفتگو با معاون امور هنری و مدیرکل دفتر موسیقی آمادگی کرمان را برای میزبانی از جشنواره موسیقی نواحی اعلام در سال جاری در کرمان اعلام کردند. بنابراین با توجه به نظر پیشنهادی شورای سیاستگذاری و نیز اعلام آمادگی استان کرمان، تصمیم معاونت امور هنری بر برگزاری جشنواره در کرمان در سال جاری است.

دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان در پایان گفت: بزودی فراخوان جشنواره اعلام می‌شود و اطلاعات دقیق‌تری از جزییات برگزاری جشنواره منتشر خواهد شد. زمان جشنواره نیز پس از هماهنگی با استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز