خبرگزاری کار ایران

برنامه «نردبان» با محوریت هوش روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۵۵

برنامه «نردبان» به تهیه‌کنندگی ملیحه کاظمی با محوریت ارتقای هوش و با حضور کارشناسان تربیتی از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی، تهیه‌کننده برنامه «نردبان» در این باره گفت: آشنایی با مهارت‌ها در دنیای گسترده هوش‌ها، باعث پرورش انسان متعادل می‌شود. به همین دلیل رادیو سلامت روزهای سه‌شنبه برنامه‌ای با این موضوع روانه آنتن می‌کند که ساعت۱۶:۳۰ پخش می‌شود. اگر ما ابزارهایی را بشناسیم حتماً می‌تواند منجر به ارتقای هوش در زمینه‌های متفاوت شود، زیرا به غیر از هوش ریاضی، بقیه هوش‌ها با شناخت ابزار قابل ارتقا هستند. 

وی ادامه داد: به همین دلیل گروه هدف ما در برنامه «نردبان»، خانواده‌ها هستند که چطور متوجه استعدادهای فرزندانشان شوند و هوش آن‌ها را در همان حوزه مربوطه تقویت کرده و منجر به پیشرفت فرزندان‌شان شوند. همین موضوع در انتخاب رشته تحصیلی هم به خانواده‌ها کمک می‌کند که چطور بچه‌هایشان را در این حوزه هدایت کنند تا به موفقیت بیشتری برسند. ما خانواده‌ها را مدیریت می‌کنیم تا انتخاب‌های موفق‌تری داشته باشند و فرزندانشان را به مسیر بهتری هدایت کنند. 

این تهیه‌کننده اشاره کرد: در این برنامه کارشناسان تربیتی حضور دارند که می‌توانم به دکتر کامران شیوندی متخصص امور تربیتی اشاره کنم. همچنین گویندگی برنامه را حسام‌الدین ریاحی به عهده دارد. یکی از آیتم‌های برنامه به نام «قلاب» در ابتدای برنامه پخش می‌شود و روایتگر داستان افراد موفقی است که با شناسایی هوش‌شان توانسته‌اند به موفقیت بالایی دست پیدا کنند. همچنین در آیتم بازی، سعی می‌کنیم بازی‌های هوشی را به خانواده‌ها معرفی کنیم تا از این طریق متوجه استعدادهای فرزندان‌شان شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز