خبرگزاری کار ایران

کرسی ترویجی «تبیین ارتباط هنر و پدافند غیرعامل» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۱۲

کرسی ترویجی «تبیین ارتباط هنر و پدافند غیرعامل» با حضور حجه‌السلام و المسلمین محمدمهدی بهداروند و محسن محبی، روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی، کرسی ترویجی «تبیین ارتباط هنر و پدافند غیرعامل» با حضور حجه‌السلام و المسلمین محمدمهدی بهداروند، مدرس حوزه و دانشگاه و از چهره‌های شاخص ادبیات دفاع مقدس و محسن محبی، معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. 

در این گزارش آمده است: «دفاع غیرنظامی یک نبرد هنرمندانه است. همانقدر که پدافند غیرعامل نوعی هنرمندی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و غیرانسانی در مواجهه با «تهدیدات سخت» است، هنر نیز بازویی توانا و سلاحی پرقدرت و کارآمد در دفاع به حساب می‌آید. 

از این رو، بر این باوریم که هنر آنگاه که در خدمت امری مقدس قرار گیرد، تبدیل به دژی مستحکم خواهد شد چراکه هنر می‌تواند اراده‌ها را بسیج، اندیشه‌ها را راسخ، دل‌ها را متفق و گامها را محکم و استوار سازد، از قطره‌ها سیل به راه اندازد و از من ها، ما بسازد». 

این جلسه که به همت واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می‌شود، به صورت مجازی و در فضای‌دان https://daanaan.daan.ir خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با وارد شدن به فضای مذکور و ثبت نام کاربری ۶۴۸۷۱d۸ و رمز عبور ۱۲۳۴۵ در جلسه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز