خبرگزاری کار ایران

«سیبک و قصه‌های مادربزرگ» را از رادیو سلامت بشنوید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۲۵

رادیو سلامت هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ در قالب برنامه «سیبک و قصه‌های مادربزرگ» برای کودکان قصه گویی می‌کند تا آموزش مهارت‌های زندگی در قالب قصه به کودکان ارائه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی، تهیه کننده برنامه «سیبک و قصه‌های مادربزرگ» در این باره توضیح داد: این برنامه هر شب به مدت ۱۵ دقیقه ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن می‌شود که ویژه گروه خردسالان است. گوینده و راوی برنامه فرشته قربانی است و بازیگران مریم قربانی، سارا عرب پوریان و حمیدرضا اللهیاری است که در بخش قصه نقش آفرینی می‌کنند. 

وی ادامه داد: در این برنامه سیبک نماینده قشر خردسال است و هر بار برایش ماجراهایی پیش می‌آید و مادربزرگ تلاش می‌کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه‌سازی می‌کنیم تا بچه‌ها مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می‌دهد. 

نظمی با اشاره به حضور فعال خردسالان در برنامه گفت: تا قبل از آنکه درگیر ویروس کرونا شویم، هر شب میزبان یک خردسال بودیم و بعد از کرونا خردسالان به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند. آن‌ها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می‌کند. البته در این برنامه به غیر از آنکه لیلا میرکانی قصه‌های ویژه خردسالان را تنظیم رادیویی می‌کند و در برنامه روایت می‌شود، ما کتاب‌های مناسب قصه را معرفی می‌کنیم تا والدین کتاب‌های معرفی شده برای بچه‌ها را آماده کنند. 

این تهیه کننده در پاسخ به این سئوال که چطور با والدین در تماس هستید که هر شب یکی از خردسالان مهمان برنامه باشند، تاکید کرد: در پیج اینستاگرام برنامه، والدین خیلی فعال هستند و از این طریق بچه‌ها به ما معرفی می‌شوند و هم اینکه با قالب برنامه آشنا می‌شوند و مشارکت دارند. ضمن اینکه قصه‌هایی که در برنامه روایت می‌شود پشتوانه علمی و تحقیقاتی دارد و ما با روانشناسان کودک صحبت می‌کنیم تا به واسطه قصه‌ها آموزش صحیح به خردسالان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز