خبرگزاری کار ایران

موزه مدرسه در خراسان جنوبی تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۸۱

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از راه‌اندازی موزه مدرسه در شهر بیرجند از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا، حسن رمضانی (مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی) گفت: موزه مدرسه از جمله موزه‌های مهم و ارزشمند در کشورمان به شمار می‌رود که از نظر آشنایی و آگاهی دانش‌آموزان و مردم با پیشینه آموزش و شیوه‌های تربیتی در خور توجه و اهمیت است.

او افزود: با توجه به سابقه و پشتوانه آموزشی افتخارآمیز استان و وجود فرهیختگان و اندیشمندان بزرگ در استان، راه‌اندازی این موزه و گنجینه، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی، ادامه داد: این موزه با همت اداره‌کل آموزش و پرورش و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، در یکی از مدارس بیرجند راه‌اندازی می‌شود.

رمضانی گفت: در این مکان از تمام شهرستان‌های استان، اسناد و مدارک و اشیای مرتبط با آموزش و پرورش به نمایش گذاشته خواهد شد.

او افزود: در این موزه شخصیت‌های مهم، افتخارات استان در امر آموزش و تاریخچه فرهنگی استان به مردم معرفی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز