خبرگزاری کار ایران

‎تولید فصل دوم مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۴۶

تهیه‌کننده و مجری مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» از آغاز تولید فصل دوم این برنامه با محوریت جریان مستقل موسیقی با حمایت هاکوپیان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر پناهی، تهیه‌کننده و مجری مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» از آغاز تولید فصل دوم این برنامه با محوریت جریان مستقل موسیقی با حمایت هاکوپیان خبر داد. 

‎هدف از ساخت فصل نخست مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» با حضور حسین شریفی، حسن فراهانی، آیدین الفت، امید نیک بین و علی جعفر‌ی‌پویان بررسی روند موسیقی در دهه‌های اخیر، علت افول و تنزل سلیقه موسیقایی جامعه مخاطب و مطالعه تاثیر تقاضای مخاطب بر تولیدات موسیقایی همچنین اهمیت ایجاد ارتباط موثر بین موزیسین و جامعه مخاطب در تولید و ارائه یک اثر تاثیرگذار بود. 

‎مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» به سرپرستی دکتر امیر پناهی، با دغدغه حمایت از فعالان عرصه هنر و مخصوصا موسیقی و با هدف ایجاد ارتباط میان جامعه و هنرمندان خلاق و عمل‌گرا، جهت اشتراک‌گذاری هنر فاخر و تاثیرگذاری و همچنین درک و احترام متقابل تشکیل شده و تلاش بر آن دارد که با بررسی شرایط جامعه امروزی ایران، به ارائه راهکارهایی برای معرفی هنر به معنای اصیل آن پرداخته و با معرفی آثار با کیفیت هنرمندان و نیز گفتگوهایی پیرامون اندیشه و پایه‌های شکل‌گیری آثار تاثیرگذار و ماندگار، به رواج بیش از پیش آن سرعت بخشد. 

‎امیر پناهی درباره مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» توضیح داد: با توجه به شرایط ویژه موسیقی در کشور و اشباع بازار از خواننده‌ها و نوازندگان بی‌تخصص و آثاری بی‌محتوای، سیاست اجرایی گروه، مطرح کردن مسائلی عمیق‌تر و اصیل‌تر از صرفا تولید یک اثر موسیقایی است. جریانات فکری و اندیشه‌هایی که سبک‌های موسیقی دوره‌های متفاوت را شکل داده و قطعا دوران امروزی ما نیز بی‌تاثیر از آن نخواهد بود. هدف و فعالیت‌های برنامه بر این اصل استوار است که رسالت هنر و هنرمند به چالش کشیده شود و به بررسی آثاری توجه خواهد شد که جریانات اجتماعی و ذهنی پویا به خلق آنان پرداخته و فلسفه‌ای مشخص منجر به خلق آن‌ها شده است. 

‎تهیه‌کننده این برنامه اضافه کرد: در همین راستا و با سیاست به اشتراک گذاشتن دیدگاه جامعه موسیقی و حضور جمعی از اهالی موسیقی و صاحبان مشاغل مرتبط و همچنین همراهی و حمایت مجموعه هاکوپیان فصل اول برنامه در پنج قسمت تهیه و پخش شد. 

‎وی در پایان درباره ساخت فصل جدید این برنامه گفت: با توجه به اهمیت شناخت سبک‌های گوناگون موسیقی، مراحل تولید و ضبط قسمت‌های آینده برنامه جهت شناسایی موزیسین‌های جریان مستقل آغاز شده است. 

‎فصل دوم مجموعه برنامه‌های آرت کرنر به کارگردانی پریسا خورشیدی، تهیه‌کنندگی و اجرای امیر پناهی و میزبانی «جز کافه» و حمایت مالی «هاکوپیان» درحال ساخت است. 

گفتنی است، علاقمندان برای تماشای تمامی گفتگوها می‌توانند به صفحه رسمی اینستاگرام هاکوپیان و «آرت کرنر» مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز