خبرگزاری کار ایران

پخش شب زنده‌داری و مراسم احیا در شبکه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۷۹

گروه معارف شبکه پنج سیما در لیالی قدر مراسم احیاء و شب زنده‌داری از حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) را روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مراسم احیای از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج می‌رود. در این شب با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج محمدرضا غلامرضا زاده، سیدکریم موسوی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی شب زنده داری خواهیم کرد. 

این ویژه برنامه همچنین در دومین شب قدر (سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت مولای متقیان به پوشش تصویری سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری خواهد پرداخت و قرائت دعای جوشن کبیر حسن شالبافان و احمد زین العابدین فرد را تقدیم مخاطبان خواهد کرد. 

اما در سومین شب قدر بیست و سوم ماه مبارک رمضان (پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) شبکه پنج سیما سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی را برای حاضران خواهد داشت. همچنین دعای پخش دعای پر فضیلت جوشن کبیر و مناجات خوانی با نوای گرم حاج احمد زین العابدین فرد، مجتبی محمدبیگی به همراه مداحی علی فراهانی از دیگر بخش‌های برنامه‌های ویژه این شبکه است که به میزبانی حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز