خبرگزاری کار ایران

شب شعر «دیدار ماه» در حوزه هنری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۰۲

«دیدار ماه»، برنامه دیدار شعرا با رهبر معظم انقلاب؛ به دلیل محدودیت‌های بهداشتی سه‌شنبه شب ۷ اردیبهشت‌ماه در حوزه هنری و در قالب برنامه تلویزیونی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «دیدار ماه»، برنامه دیدار شعرا با رهبر معظم انقلاب؛ به دلیل محدودیت‌های بهداشتی سه‌شنبه شب ۷ اردیبهشت‌ماه در حوزه هنری و در قالب برنامه تلویزیونی برگزار خواهد شد. 

این شب شعر به دلیل محدودیت‌های برگزاری دیدار رهبری از سال گذشته به شکل محدود با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قالب برنامه تلویزیونی در حوزه هنری برگزار می‌شود. 

در شب نیمه ماه مبارک رمضان، که مصادف با سه‌شنبه شب ۷ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، جمعی از شاعران کشور در شب شعر «دیدار ماه» حوزه هنری که به صورت مستقیم از رسانه ملی پخش خواهد شد، به شعرخوانی خواهند پرداخت. 

این محفل شعرخوانی با حضور شاعرانی چون: یوسفعلی میرشکاک، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، حاج علی انسانی، عباس براتی‌پور، هادی سعیدی کیاسری، محمدمهدی سیار، مرتضی حیدری آل‌کثیر، قاسم صرافان، احمد شهریار، امید مهدی‌نژاد، میلاد عرفان‌پور، اسما سوری، نصیبا مرادی، سعید تاج محمدی، محمد رسولی و میلاد حسنی برگزار می‌شود. 

گفتنی است، شب شعر «دیدار ماه» سه‌شنبه شب ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دوم سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز