خبرگزاری کار ایران

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۸۱

با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم پورشهابی به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد.

به گزارش ایلنا، به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم پورشهابی به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد. 

در حکم سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری) برای پور شهابی آمده است:

«به استناد تبصره ۴ ماده یک و ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می‌شوید. 

ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای سرکار عالی، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی با سایر اعضای محترم کار گروه در تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس موفق باشید.» 

سیدمجتبی حسینی در تکریم و معارفه دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: معاونت امور هنری گسترده‌ترین بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر تنوع حوزه‌های مأموریت و فعالیت است. حوزه مد و لباس از سال ۱۳۸۵ براساس قانون به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکلیف شد و از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرد و تاکنون فعالیت‌های مؤثری بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس انجام شده است. امید داریم در ادامه مسیر نیز با همراهی و تلاش همکاران در زمینه ساماندهی طراحی و طراحان مد و لباس که وظیفه دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس است با جدیت و تلاش بیشتر بر اساس قانون اقدام شود. 

مرضیه شفاپور (دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس) نیز در این جلسه گفت: در دوره حضور در کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی همکاران دبیرخانه فعالیت‌های بسیار بر اساس قانون و ضرورت‌های عرصه مد و لباس انجام شد و بویژه در راستای تمرکززدایی اقداماتی برای حوزه مد و لباس استان‌ها صورت گرفت که امیدواریم تداوم یابد. 

مریم پورشهابی (دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور) نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش ‌های انجام شده در دبیرخانه کارگروه گفت: سعی می‌شود در چارچوب قانون و سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به تجربه‌ها و اقدامات قبلی، گام‌های مؤثری برای حوزه مد و لباس برداشته شود. 

در این جلسه حمید قبادی (مشاور اجرایی معاونت امور هنری) و علی اکبر صفی‌پور (مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری) حضور داشتند. 

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح از خدمات مرضیه شفاپور؛ دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کرد و حکم مریم پورشهابی را اعطا کرد. 

مریم پورشهابی دارای کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و پیش از این معاون نظارت و ارزیابی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری و مشاور مدیرکل و مسئول طرح و برنامه این دفتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز