خبرگزاری کار ایران

تصویربرداری «بچه مهندس۴» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۲۵۰

تصویربرداری سریال «بچه مهندس۴» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون توقف ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال درباره ادامه تصویربرداری «بچه مهندس۴» گفت: هم اینک گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار فنی ما در حال انجام است تا کار را به پخش برسانیم. 

سعدی درباره ادامه همکاری با علی غفاری گفت: مایل به همکاری با علی غفاری در فصل جدید بودیم. ایشان از کارگردان‌های خوب کشور هستند که در بخش فیلمنامه ۶ ماه پیش از شروع تولید با ما همکاری مجدانه و خالصانه‌ای داشتند اما متاسفانه زمان تولید کار با تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز» و کارهای مربوط به مسایل فنی فیلم تداخل داشت به همین جهت نتوانستیم با ایشان همکاری خود را ادامه دهیم. 

وی ادامه داد: البته با تعامل بنده و علی غفاری به احمد کاوری برای ادامه کار رسیدیم که ایشان قبول کردند و انجام کار را در این شرایط سخت پذیرفتند و ادامه کارگردانی را با ایشان در فصل جدید «بچه مهندس» پی گرفتیم، در هر صورت علی غفاری بدون هیچ چشمداشتی در حوزه فیلمنامه و ارایه ایده با ما همکاری داشتند و همیشه همراه و همدل با مجموعه بودند. 

تهیه‌کننده بچه مهندس در خاتمه تاکید کرد: امروز می‌توان گفت ماحصل مجموعه تلاش‌ها و ایده‌های علی غفاری در حوزه نگارش فیلمنامه به همراه کارگردانی هوشمندانه  احمد کاوری باعث استقبال مخاطبان از مجموعه بچه مهندس ۴ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز