خبرگزاری کار ایران

پخش ۳ سریال از شبکه‌های مختلف رادیو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۸۴

این روزها سه سریال متنوع از شبکه‌های رادیویی سلامت، ایران و تهران پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، «شیرینی پزون»، «زنهار از قرین بد» و «در امتداد انتها» عناوین سریال‌های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه‌های رادیویی سلامت، ایران و تهران نیز پخش می‌شوند. 

نمایش رادیویی «شیرینی پزون» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی‌آبادی، موضوعی خانوادگی-اجتماعی دارد و هر روز ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود، این نمایش همچنین ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. 

سریال رادیویی «زنهار از قرین بد» نیز هر روز ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می‌رود. این نمایش روایتگر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده‌دلان در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است. 

نمایش رادیویی «در امتداد انتها» به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح‌الله نوری اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می‌دهد، روایت می‌کند. این نمایش هر شب ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱:۴۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

در این آثار رادیویی نویسندگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای حرفه‌ای اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز