خبرگزاری کار ایران

راه‌یابی «پنجره‌ای رو به خلاء» به چند جشنواره بین‌المللی/ رونمایی از پوستر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۴۱

فیلم کوتاه «پنجره‌ای رو به خلاء» به نویسندگی مشترک عباس ثابتی و مهرداد نونهال و کارگردانی مهرداد نونهال به چند جشنواره بین‌المللی راه یافت و همچنین از پوستر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر فیلم کوتاه «پنجره‌ای رو به خلاء» به نویسندگی مشترک عباس ثابتی و مهرداد نونهال و کارگردانی مهرداد نونهال با طراحی سعید رضوانی رونمایی شد.

این فیلم همچنین به جشنواره‌ی بین‌المللی نشویل، جشنواره بین‌المللی شیکاگو-آمریکا و جشنواره‌ی بین‌المللی حلقه‌ی آسیای تورنتو (Toronto Reel Asian International Film Festival) راه یافته است.

در خلاصه‌ی آن چنین آمده: «دختر جوانی از آخرین لحظه زندگی انسان‌ها عکاسی می‌کند، او برای ثبت آخرین لحظه‌ی زندگی مردی به شمال کشور سفر می‌کند اما پیش از آن‌که کارش را به پایان برساند، ناپدید می‌شود...»

این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی سروش محمدنیا،میثم زرقانی ساخته شده و از عوامل فیلم می‌توان به استدیو آرت کات (مجری طرح)، شاهین عراقی (مدیر فیلمبرداری)، بهروز عابدینی (مدیر صدابرداری)، میلاد آجودانی (طراح صحنه و لباس)، هما الکه (طراح گریم)، امید عبدالهی (تدوین)، شهریار سپهری (اصلاح رنگ و نور)، زهره علی اکبری (طراحی و ترکیب صدا)، یونس اسکندری (آهنگساز)، محمد سلیمی (دستیار کارگردان و عکاس پشت صحنه)، سعید رضوانی (طراح پوستر)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای)، غزاله صرفی (مدیر امور بین الملل) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز