خبرگزاری کار ایران

تئاتری‌ها در کلاب‌هاوس از مشکلات این هنر می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۶۵

تئاتری‌ها نیز با پیوستن به کلاب‌هاوس، از مشکلات صنفی، معیشتی و دغدغه‌های خود می‌گویند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته اتاقی در کلاب‌هاوس با مدیریت آوا فیاض تشکیل شد که مدرسان، هنرمندان و فعالان تئاتری حاضر در آن به بررسی مشکلات تئاتر و ضرورت ارائه راهکار برای آن پرداختند.

این اتاق قرار است دو شب در هفته به نقد و بررسی بپردازد که عنوان نخستین نشست سه ساعته آن «صحبت درباره مشکلات تئاتر را از چه موضوعی باید شروع کنیم؟» بود.

موضوعاتی همچون «امرار معاش هنرمندان تئاتر»، «حضور چهره‌ها در تئاتر»، «کمبود سالن»، «آموزش تئاتر در شهرستان‌ها»، «تامین درآمد؛ از طریق مخاطب یا بودجه دولتی؟»، «مداخله دولت در تئاتر از صفر تا صد» و... قرار است در این نشست‌های شبانه مورد بحث قرار بگیرد.

کیومرث مردای، حمید نیلی، سعید اسدی، مهرداد کوروش‌نیا، مهران امام‌بخش، فرزین محدث، توماج دانش‌بهزادی، عاطفه تهرانی، سعید آرمند، آریان رضایی، امین عظیمی، روح‌الله جعفری، محمدعلی آهنگران، رسول ادهمی، محمد قدس، مرضیه بدرقه، سپیده گلچین، امیر قالیچی، محمدرضا ایمانیان، بابک رفاهی، داریوش رضوانی، گلاویژ نادری و آروین موذن‌زاده از جمله فعالان تئاتری بودند که در نخستین جلسه آنلاین اتاق بررسی مشکلات تئاتر و ارائه راهکار در کلاب‌هاوس حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز