خبرگزاری کار ایران

معرفی برنامه‌های شبکه دو در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۶۴

شبکه دو سیما همچون سالهای گذشته در طول ماه مبارک رمضان با پخش ویژه برنامه‌هایی مهمان خانه روزه‌داران و مخاطبان این شبکه خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مجموعه‌های نمایشی که در ماه مهمانی خدا برای مخاطبان آماده شده، بدین شرح است: 

سریال «بچه مهندس ۴» طی ۳۰ شب، هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود و تکرار آن در ساعات ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۰۲:۱۰ بامداد خواهد بود. این سریال در ادامه فصلهای پیشین، دوران جوانی زندگی جواد جوادی را به تصویر میکشد که قصد ازدواج دارد و با نگاهی جدید به کار و اختراعاتش می‌پردازد. 

سریال «فرج و رحمت» محصول ۲۰۱۹ لبنان طی ۲۵ قسمت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۱۰ به روی آنتن می‌شود. این سریال در ژانر اجتماعی، خانوادگی به کارگردانی محمدحسین وقاف و ایفای نقش سهیر نصرالدین، حسن حمدان، محمد شمص، میز کسروانی، وفاء شراره داستان زندگی زن و شوهر مسنی به نام فرج و رحمت را به تصویر میکشد که در روستایی زندگی می‌کنند. پسر آن‌ها نفیس قرار است با خانواده‌اش پیش آن‌ها بیاید و مدتی کنار هم باشند و…

مجموعه «کلبه عموپورنگ» برنامه‌ای شاد و مهیج، در ادامه قسمتهایی که نوروز به روی آنتن رفت، در ماه مبارک رمضان بجز شبهای قدر و وفات حضرت خدیجه (س) ساعت ۱۸:۳۰ پخش و ۱۲:۱۰ روز بعد تکرار می‌شود. 

دیگر برنامه‌های این شبکه بمناسبت ماه مبارک رمضان عبارتند از: «به افق بهشت» برنامه سحرگاهی شبکه دو با اجرای سیدکمال هاشم زاده ساعت ۰۳:۳۰ بامداد؛ «آدمهای خوب شهر» با اجرای سیدکاظم احمدزاده ویژه افطار هرروز ساعت ۱۹:۲۰؛ «محاکات» با موضوع بیان سوژه‌هایی درخصوص طرح فیلم و سریال و انتخاب طرح برتر بعنوان فیلمنامه یک فیلم یا سریال از دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۳:۳۰؛ «دست در دست» با موضوع شب‌نشینی‌های ماه رمضان در کنار چهره‌های برتر فرهنگی و هنری با محوریت تیمهای جهادی و فعالیتهای گروههای خیرین، جمعه‌ها ساعت ۲۴ و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰؛ «زنان سرزمین آفتاب» با موضوع معرفی زنان کارآفرین مناطق روستایی و نیمه شهری و ترغیب به تولید ملی، روزهای فرد ساعت ۱۷:۳۰؛ «دست کی بالا» با محتوایی متناسب با رمضان و آشنایی خردسالان با این ماه با استفاده از عروسکهای جذاب و قصه‌گویی گیتی خانم از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح؛ «ایوان بهشت» جدیدترین سخنرانی‌های شیخ حسین انصاریان هر روز ساعت ۱۳:۲۰؛ «مناجات خوانی» هر بامداد ساعت ۱، «ترتیل خوانی قرآن کریم از امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس» هر روز ساعت ۱۱:۱۰؛ «از لاک جیغ تا خدا» با موضوع تحول میان جوانان دختر و پسر حول افکار و اعتقاداتشان پیرامون حجاب برتر، هر روز ساعت ۱۷:۵۰ اشاره کرد. همچنین برنامه «در انتهای الوند- صبحگاهی» هم علاوه بر مجله صبحگاهی و موضوعات روزانه به پخش ادعیه ماه و اهمیت تغذیه درست در این ایام می‌پردازد. این برنامه هم از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۲۰ به روی آنتن می‌رود. 

برنامه‌هایی که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری همراه با ایام ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می‌شوند، عبارتند از: «به وقت تاریخ» با موضوع بیان تاریخ ایران و آنچه در دورانهای مختلف بر ایران گذشته است، به روایت استاد خسرو معتضد، روزهای زوج ساعت ۱۷:۳۰؛ «خیابان پاستور» برنامه‌ای با مضمون دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در قالبهای بصیرت و مشارکت سیاسی، روزهای زوج ساعت ۲۱؛ «غیرمحرمانه» مصاحبه با افراد خبره و کارآمد با توجه به موضوع انتخابات، جمعه‌ها ساعت ۱۷ و «ویژه برنامه انتخاباتی ۱۴۰۰» برنامه‌ای با موضوع پرداختن به مباحث و مسائل پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و بررسی ریاست جمهوری ایران طی یازده دوره گذشته، روزهای فرد ساعت ۲۱. 

در ایام شبهای قدر هم با پخش برنامه‌های «کوی محبت، «مداحی»، «ویژه برنامه شبهای قدر بصورت زنده و خواندن دعای جوشن کبیر» همراه مخاطبان این شبکه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز