خبرگزاری کار ایران

مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۴۹۳

مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» با محوریت نماز و نیایش‌های حضرت علی(ع) همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ از سوی ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد اقامه نماز کشور، مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر با محوریت نماز و نیایش حضرت علی(ع) همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و همچنین انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز حضرت امام علی علیه السلام و با بیانات حجت‌الاسلام بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور با اعلام برگزاری این مسابقه گفت: هر روز یک کلیپ و یک سؤال در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی به‌آدرس https://zil.ink/namaz.ir ستاد اقامه نماز کشور بارگذاری خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

صالحی با اشاره به منبع این مسابقه گفت: منبع این مسابقه کلیپ‌های سخنرانی حجت‌الاسلام سید جواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز است که تحت عنوان «نماز امام علی(ع) » در ۳۰ قسمت کوتاه ۵ دقیقه‌ای با عناوین به استقبال ماه عبادت، امام علی علیه السلام اولین نمازگزار، بیان اهمیت نماز، اذان سرود آسمانی، شیطان و نماز، عشق به نماز، شهادت در مسجد، نماز کارگزاران، وصیت به نماز، نماز شب، نماز در میدان جنگ، گناه و نماز، قرآن و نماز و... و. از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

وی افزود: به‌ قید قرعه از برگزیدگان که پاسخ صحیح حداقل یک سؤال را ارسال کرده‌اند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد که اسامی این برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد به‌نشانی  www.namaz.ir اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان جهت شرکت در مسابقه باید فقط عدد گزینه صحیح هر سؤال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

سؤالات روزانه ساعت ۱۰ صبح روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سؤال تا ساعت ۹ صبح روز بعد است.

صالحی در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌های نماز در ماه مبارک رمضان در ستادهای اقامه نماز استان‌ها گفت: پخش ویژه برنامه‌های نماز از طرق مراکز صدا و سیمای استان‌ها، توزیع و پخش تفسیر آیات نماز حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، برگزاری مسابقات رادیویی، تلویزیونی و کتابخوانی، برگزاری دوره‌های نماز ویژه مدیران و ائمه جماعت و همچنین برگزاری جشنواره‌های اذان ویژه دانش‌آموزان از اهم برنامه‌های ستاد های اقامه نماز استان‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز