خبرگزاری کار ایران

پویش نشاط نوروزی با کتاب تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۵۱

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان شرکت در پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری درباره‌ی برگزاری این پویش گفت: پویش ملی #نشاط_نوروزی_با_کتاب با هماهنگی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی ادامه داد: در این پویش شرکت‌کنندگان در یک کلیپ ویدئویی کوتاه (حداکثر ۳ دقیقه) به معرفی کتاب مطالعه شده می‎پردازند. در پایان پویش نیز به تعدادی از برگزیدگانی که بیشترین امتیازها را کسب کرده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

حیدری تاکید کرد: با توجه به استقبال گسترده خانواده‌ها و درخواست ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور و نیز استمرار شرایط و فرصت بیشتر دانش آموزان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها این پویش تا روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نحوه ی برگزاری این پویش و ثبت نام می‌توانند به سایت شبکه‎ ی ترویج کتابخوانی به آدرس http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۸۰ و ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز