خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از اولین هتل‌بوتیک سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۳۳

به گفته معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اولین هتل‌بوتیک استان به‌زودی در ارگ سردار محمدحسین‌خان نارویی در شهرستان زهک به بهره‌برداری می‌رسد.

به ‌گزارش ایلنا، مجتبی میرحسینی (معاون گردشگری سیستان و بلوچستان) گفت: اولین هتل‌بوتیک استان به‌زودی در ارگ سردار محمدحسین‌خان نارویی در شهرستان زهک به بهره‌برداری می‌رسد.

میرحسینیاظهار کرد: به ‌زودی اولین هتل‌بوتیک استان در ارگ تاریخی سردار محمدحسین‌خان نارویی واقع در روستای قلعه‌نو شهرستان زهک راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: این بنا با اعتباری بالغ‌بر ۲۱میلیارد ریال از سال گذشته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و قرار است تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اجرای دیوار محوطه، اجرای کف‌سازی و محوطه‌سازی پشت ساختمان، اجرای آلاچیق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جداسازی دیوارهای محوطه ارگ و اجرای پله دسترسی به طبقه بالا از جمله اقداماتی است که در عملیات مرمت این بنا انجام شده است.

او بیان کرد: تعمیر، مرمت و تجهیز داخل ارگ، تجهیز اتاق‌های اقامتی، آشپزخانه، اتاق مدیریت، اتاق‌های فروش صنایع‌دستی و همچنین نصب در و پنجره فضاها، مرمت راه‌پله داخلی و اصلاح ارتفاع پله‌ها، محوطه‌سازی و اجرای پارکینگ در فضای پشت ارگ و… از جمله اقدامات در دست انجام است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: بوتیک‌هتل، مکان اقامتی است که تاریخ، سنت و فرهنگ غنی منطقه را به‌نمایش می‌گذارد. این هتل‌ها در میان گردشگران خارجی محبوبیت بیشتری دارند و به‌عنوان جاذبه‌های توریستی در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز