خبرگزاری کار ایران

اعلام فراخوان اعزام به کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی دانشگاه‌های خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۸۰

مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراخوان متقاضـیان اعزام به کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه‌های خارج از کشور را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی وزارت علوم اعلام کرد؛ به منظور انتخاب مدرسان دانشگاهی برای اعزام به کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌هاو مراکز علمی خارج از کشور، فراخوان و پرسش‌نامۀ مخصوص متقاضیان اعزام به این کرسی‌ها را منتشر منتشر می‌کند.

اعضای هیأت علمی متقاضی واجد شرایط اعزام (اعضای هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی و مسلط به یک زبان بین المللی) گروه‌های زبان و ادبیات فارسی، ایران‌شناسی و مطالعات ایرانی، آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، زبان‌شناسی، فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشگاه‌ها می‌توانند پرسش‌نامه تکمیل شده خود را در فرمت‌های word وpdf حداکثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت از طریق دانشگاه محل کار خود (به طور متمرکز و در یک مرحله، با نامۀ رسمی آن دانشگاه) به این مرکز ارسال کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تکمیل پرسش‌نامه و ارسال مدارک، صرفًا به منزله درخواست اعزام است و داوطلبان پس از بررسی مدارک و وضعیت علمی، برای شرکت در مصاحبۀ علمی دعوت خواهندشد و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۲۲۳۴۲۳۳ و ۸۲۲۳۳۱۴۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز