خبرگزاری کار ایران

هیات انتخاب و داوری نهمین دوسالانه ملی نقاشی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۷۸۵

اعضای شورای انتخاب و داوری نهمین دوسالانه نقاشی ایران انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، شورای سیاستگذاری نهمین دوسالانه ملی نقاشی اعضای شورای انتخاب و داوری  این رویداد را انتخاب کردند.

بر این اساس هیات انتخاب آثار بخش سراسرنما عبارتند از علیرضا آدم‌بکان، فریدون امیدی، بهزاد حاتم، داریوش حسینی، لیلی رشیدی، رزیتا شرف‌جهان و علی نصیر. 

همچنین این شورا اعضای هیات داوران را نیز به این شرح معرفی کردند؛ هیات داوری آثار بخش سراسرنما عبارتند از مهرداد اسکویی، بهزاد حاتم، علی ذاکری، رزیتا شرف‌جهان، کامران صفامنش، شهروز صدرفرزانه و علی نصیر. 

نهمین دوسالانه نقاشی تهران شامل سه بخش «سراسرنما» یا (panorama) )، «گفت‌وگو» یا (forum) و «کیوریتوریال» (curatorial) است که فراخوان بخش سراسرنما، پیشتر منتشر شده بود. 

انجمن هنرمندان نقاش ایران با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بخش سراسرنمای نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران را در شهریورماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه برگزار می‌کند. 

رئیس شورای سیاستگذاری دوسالانه هادی مظفری، مشاور شورا احسان آقایی، رئیس افتخاری دوسالانه غلامحسین نامی، امیر راد مدیر دوسالانه و عبدالرحیم سیاهکارزاده دبیر اجرایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز