خبرگزاری کار ایران

اجرای ۴۱ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۰۸۱

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۱ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ مجید صفایی (مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد) صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونای استان با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بابیان اینکه در بخش گردشگری اقدامات بسیار گسترده‌ای در این حوزه در حال انجام است، اظهارکرد: در حال حاضر تعداد ۴۱ پروژه شامل بوم‌گردی، هتل‌ها، تله‌کابین، پارک‌آبی و سایر فضاهای گردشگری در استان باهدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اشتغال‌زایی برای مردم در حال اجرا است.

او با اشاره به این‌که پروژه‌های گردشگری توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است، افزود: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور ۵۰ درصد است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با افتتاح کامل این پروژه‌ها برای حدود ۶۱۱ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد می‌شود.

او بابیان این‌که اجازه ندادیم کرونا پروژه‌های گردشگری را دچار رکود کند، ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها در پایان دولت تدبیر و امید شاهد اشتغال‌زایی برای مردم استان خواهیم بود.

صفایی در ادامه بیان کرد: جلوگیری از حضور و ورود مسافران در ۹ شهرستان استان و حضور مستمر در اماکن گردشگری باهدف اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا استان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در نوروز ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز