خبرگزاری کار ایران

بررسی چالش‌ها و معضلات کودکان کار در تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۷۱۸

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با روایتی صریح از کودکان کار و معضلات ناشی از این آسیب اجتماعی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش ایلنا، بیست و یکمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «پشت شیشه» به کارگردانی صابر الله دادیان روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «پشت شیشه» یکی از قسمت‌های مجموعه مستند نامکان است که به آسیب‌ها و مسائل اجتماعی حاشیه‌نشینی در کلان شهرهای تهران و مشهد می‌پردازد. مستند «پشت شیشه» روایتی صریح از کودکان کار و معضلات آن‌ها است و مشکلات ناشی از این آسیب اجتماعی را به صورت جدی مورد نقد و بررسی قرار داده است. 

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور امیرحسین قاسمی، فعال اجتماعی و دکتر حبیب الله مسعودی فرید برگزار می‌شود و ابعاد مختلفی از آسیب‌های اجتماعی و معضل کودکان کار مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۹ و جمعه ۲۰ اسفند ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز