خبرگزاری کار ایران

مسابقه‌ای که مخاطب را یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۰۰

ایزد مهرآفرین معتقد است فضای مسابقه تلویزیونی «ایران» مخاطب را یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «ایزد مهرآفرین» در یادداشتی به مسابقه تلویزیونی «ایران» نگاهی داشته و آن را نمایش اصالت ایران خوانده است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«این روزها فصل ویژه نوروزی مسابقه تلویزیونی «ایران» از شبکه اول سیما در حال پخش است؛ برنامه‌ای که بر خلاف مسابقات اخیر تلویزیون کم‌خرج‌تر و بدون جنجال به مسیرش ادامه می‌دهد. اجرای سعید شیخ‌زاده با سابقه چندین ساله در زمینه اجرا و دوبله قابل تأمل است و می‌تواند به درستی لحظه را مدیریت کند و ریتم برنامه را نیز بالا نگه دارد.

فضای مسابقه مخاطب را به یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد؛ بدون تجمل آن‌چنانی و کاملا هدفمند و بی‌آلایش. گروه‌های شرکت‌کننده با فرهنگ‌های مختلف در فضای خانوادگی و دوستانه برای رقابت می‌آیند.

شرکت‌کنندگان این مسابقه از تمام نقاط ایران هستند و در مقاطع مختلف برنامه اطلاعات مفیدی را از تاریخچه شهرشان، مناطق دیدنی و ویژه منحصر به فرد زیستگاه‌شان به مخاطب عرضه می‌کنند.

سوالات برنامه نیز به گونه‌ای طراحی شده که هم بخش سرگرمی را با خود به همراه دارد و هم باعث بالا رفتن اطلاعات عمومی مخاطب می‌شود. مسابقه «ایران» با المان‌های وطنی و ساختار موجز خود سعی دارد تا شناسنامه‌ای از یک مسابقه ایرانی برای هم‌وطنانش باشد که باید آن را به فال نیک گرفت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز