خبرگزاری کار ایران

فصلنامه «سینماحقیقت» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۷۶

فصلنامه تخصصی «سینماحقیقت» همراه با گفتگوی اختصاصی با جاشوآ اپنهایمر مستندساز پست مدرنیست منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در این شماره علاوه بر گفت‌ و گوی اختصاصی با جاشوآ اُپنهایمر، گفت‌وگوی مهرداد اسکویی با احمد الستی، گفت‌وگوی امید بنکدار با محمدرضا اصلانی و پرونده‌ای به یاد منوچهر طیاب و خسرو سینایی منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نقش «vod» و اکران آنلاین در تولید و عرضه فیلم مستند، پرونده عناصر دراماتیک در فیلم مستند، پرونده سینمای مستند تجربی و آوانگارد، گفت‌وگو با مرتضی پایه‌شناس کارگردان مستند «گلوله‌باران»، گفت وگو با فرزاد خوشدست کارگردان مستند «خط باریک قرمز» و نقد و تحلیل مستندهای روز ایران و جهان را در این شماره بخوانند.

فصلنامه تخصصی «سینماحقیقت» با گفته‌ها و نوشته‌هایی از کیومرث وجدانی، جاناتان روزنبام، خسرو دهقان، جواد طوسی، زویی رابرتسون، همایون امامی، اسعد نقشبندی، پرویز جاهد، مازیار فکری ارشاد، پوریا ذوالفقاری، رضا صائمی، سحر عصرآزاد، پوریا جهانشاد و جمعی از دیگر نویسندگان و منتقدان سینمای ایران و جهان در فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو https://fidibo.com  برای دوستداران سینمای مستند در دسترس است.

دوره جدید فصلنامه «سینماحقیقت» در ۲۰۰ صفحه منتشر شده، محمد حمیدی‌مقدم مدیر مسئول، علی فرهمند دبیر تحریریه و ایمان رفاقتی مدیر هنری این مجله هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز